dijous, 14 de març del 2013

ARXIU HISTÒRIC DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA

La setmana passada em vaig torçar el dit petit de la mà dreta a classe d’Interpretació (des de l’octubre estic matriculada a un curs regular de l’escola teatral La Casona), així és que vaig anar al Centre d’Atenció Primària de Les Corts, que em cau molt a la vora de la feina, perquè m’hi fessin cop d’ull.

Ben a prop d’aquest edifici, i també dins del recinte de la Maternitat, hi ha l'Arxiu Històric de la Diputació de Barcelona, que recull els 200 anys d’història d’aquesta institució

Compta amb una biblioteca auxiliar, els fons de la qual està integrat per més de 15.000 volums i uns 300 títols de publicacions periòdiques.

L’arxiu obre de dilluns a divendres de 10 a 14 hores i fa visites organitzades per a grups.

Hi podeu trobar documents molt interessants, com aquells que fan referència a la Casa de la Caritat, l’Escola de la Dona, la Mancomunitat de Catalunya, etc.

Per cert, l’edifici de l’Arxiu Històric era anteriorment el Pabelló de malalties infeccioses i la bugaderia.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada