dimarts, 19 de desembre del 2017

BIBLIOTEQUES D'EDIMBURG (i II)

Durant el pont de desembre vaig tenir ocasió de retornar a Edimburg, una ciutat on vaig viure el 2001 i que visito sempre que puc. 

A part de passejar pel mercat de Nadal i anar al teatre (vaig veure una adaptació de "Cinderella" al King's Theatre i l'espectacle "Short Attention Span Theatre") vaig tenir també temps per a la nostàlgia bibliotecària.

D'aquesta manera vaig fer una breu incursió a la McDonald Road Library, la biblioteca del barri on vivia.




La Central Library, a l'igual que la seva filial del barri de Leith (que després de tants anys, acabo de descobrir que significa "vida" en gaèlic escocès) estava guarnida amb motiu de les festes nadalenques.







A l'alberg on m'allotjava també comptava amb una petita biblioteca.


A la llibreria Waterstones de Princes Street vaig descobrir la que serà una de les meve darreres lectures del 2016: l'obra de teatre "Bold girls" de Rona Munro.



I a una botiga de Victoria Street vaig fotografiar aquestes originals bosses de mà, que combinen amb tot.


Tampoc no em vaig oblidar de visitar l'estàtua de Sherlock Holmes, erigida en homenatge a Arthur Conan Doyle, un dels edimburguesos més cèlebres.


Ni l'Scott Monument, dedicat a l'escriptor Walter Scott, creador entre d'altres d"Ivanhoe" i "Rob Roy". Com veieu Edimburg és un indret molt literari.


Aprofito per felicitar-vos el Nadal amb aquestes fantàstiques vistes del centre, que segur que us faran entendre perquè m'estimo tant aquesta ciutat. Bones Festes!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada