dissabte, 31 de gener del 2009

BIBLIOTECA DE SANT LLORENÇ DEL MUNT

La biblioteca d'aquesta fotografia ja no existeix. Es tracta de la Biblioteca de Sant Llorenç del Munt, ubicada al barri de Terrassa que duu el mateix nom. El seu fons bibliogràfic i el seu personal van passar a formar part de la Biblioteca del Districte 6 que el 18 de febrer d'aquest any celebra el seu tercer aniversari.

El més entranyable de la història és que aquesta és la biblioteca a la que jo anava de petita (els meus avis hi vivien molt a prop), quan era una àvida lectora de les novel·les de l'Agatha Christie i una gran fan d'Hercule Poirot: “Ordre i mètode, mon ami Hastings”.

Anys més tard, hi vaig acabar treballant durant diversos períodes del 2003 i el 2004. I fins i tot hi vaig rodar un curtmetratge! A més dos dels usuaris infantils que hi venien sovint a fer els deures van passar a formar part de la meva companyia de teatre i van interpretar el paper dels meus fills a l'obra "Peixos de colors" de Jean Anouilh.

4 comentaris:

  1. Nena!!! Aquesta és una foto d'arxiu!!!!! jajajaja!!!! Petons!

    ResponElimina
  2. Sí, a sota el taulell hi deuen ser la Gemma i l'Ana :)))

    ResponElimina
  3. No, no, això era abans que arribés l'Ana! L'Ana em va substituir a mi. La Gemma era la fotògrafa, he, he.

    ResponElimina
  4. Quina gràcia que els anomenis "usuaris infantils"!!! És graciós veure d'on et ve això del Poirot! Per cert, d'aquí uns minuts fan la sèrie!

    ResponElimina