divendres, 6 de març del 2009

EL BIBLIOBÚS

M'encanten els bibliobusos. La meva fascinació prové d'alguns anys enrere, quan vaig tenir l'oportunitat de veure per primera vegada el Bibliobús La Mola, que ara no sé ben bé per què estava aparcat al costat de la Biblioteca Central de Terrassa.

Des d'aleshores somio amb recórrer els pobles de la comarca a bord d'una biblioteca sobre rodes. Així és que quan a l'edició del Saló del Llibre de l'any 2006 em van obsequiar amb un bibliobús de joguina podeu imaginar la meva cara. És el meu petit tresor.

2 comentaris:

  1. Doncs, té la seva gràcia. Però quan se'n va l'Espriu i els llibres ja no et caben a les caixes o quan una bicicleta passa per damunt del cable de connexió i no et deixa acabar la teva presentació de Netvibes, ...la cosa ja no té tanta gràcia. Això si, el contacte és molt proper, tant que t'obliga a xocar amb els usuaris i tot.

    Maribel

    ResponElimina
  2. Hola!
    he arribat al teu blog casualment i està molt b! em guardo l'enllaç :)

    ResponElimina