dimarts, 27 de maig del 2014

BIBLIOTECA VAPOR BADIA

Fa un parell de dissabtes vaig visitar una biblioteca que he esperat llargament per conèixer en persona. Es tracta de la Biblioteca Vapor Badia, la més important de la ciutat de Sabadell, inaugurada el 2002. L'edifici que l'acull és una antiga nau restaurada que es dedicava a la indústria tèxtil llanera.

Una de les coses més sorprenent de la biblioteca és que té un seat 600 al vestíbul. És una obra de l'artista Joan Vila Casas i es titula "Autometria 600".

Per cert, aquell dia es jugava el decisiu partit entre el Barça i l'Atlético de Madrid (com podeu veure el bar de la biblioteca estava ben guarnit per a l'ocasió).










A Sabadell, de fet, hi vaig estar molta poca. La meva destinació era la localitat de Sant Llorenç Savall on vaig tenir la sort d'assajar al Teatre de la Mar i la Lluna del Centre de Titelles una escena de l'obra que preparem a La Casona: "Les amargues llàgrimes de Petra Von Kant":


Per cert, en els meus viatges en transport públic m'ha acompanyat els darrers dies el còmic de la reusenca Raquel Córcoles "Els Capullus no regalen flors: moderna de poble". M'ha fet pensar en una de les seves tires còmiques dedicada a la biblioteca:



I, gairebé me n'oblido, aquests dies he rebut un nou vídeo enviat per la Magda Revetllat. Es tracta d'un recorregut a través la impressionant Boston Public Library i està vinculat al projecte Edgar Allan Poe Bronze Bust. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada