dimarts, 25 de setembre del 2012

BIBLIOTECA MUNICIPAL DE SANT CARLES DE LA RÀPITA

Fruit de les seves excursions en bicicleta, el Josep em va portar aquest punt de llibre de la Biblioteca Municipal de Sant Carles de la Ràpita, així com també algunes fotografies de l’edifici, que té dues plantes: una dedicada a adults i l’altra a públic infantil.




Dies després vaig tenir l’ocasió de visitar aquesta localitat i vaig decidir fer-me una foto davant de la façana jo també. El que més m’intriga de la biblioteca és el nom del carrer on està ubicada, Perot lo Cantador, de qui no he aconseguit trobar cap informació.


Per cert, també vaig aprofitar l’estada a Sant Carles de la Ràpita per menjar musclos i fer una excursió en barca!


2 comentaris:

  1. Oh!!! quan visitis biblioteques agafa un punt de llibre de més! XD (aquest em falta). Tot bé? a veure si ens veiem algun dia!

    ResponElimina
  2. I tant! Ja hi pensaré! Gaudeix del teu dia casolà i del flam! :-)

    ResponElimina