dissabte, 16 de maig del 2009

BIBLIOTECA ERNEST LLUCH

La Biblioteca Ernest Lluch va ser inaugurada el mes de maig del 2001. Està ubicada al barri del Pla de Palau de Girona. El seu fons inicial prové de la biblioteca que la Fundació La Caixa tenia al carrer Migdia. Dibuixat al terra, davant l'edifici, hi ha un tauler d'escacs de grans dimensions.

A l'estiu del 2005, tornant d'un viatge a Cadaqués, vaig conèixer la Clara, que és una àvida lectora, i la vaig convèncer que es fes sòcia d'aquesta biblioteca. Poc em pensava que anys després acabaria convertint-se en la meva sogra!

A la foto, hi apareix el Josep, gran lector d'assajos d'actualitat política i de novel·les de ciència-ficció i també soci de l'esmentada biblioteca.

1 comentari:

  1. Aquest estiu he aprofitat per fer-me el carnet de la Biblioteca Ernest Lluch. Ja em puc emportar a casa 7 llibres durant 21 dies i 5 revistes, 2 DVD i 3 CD durant una setmana! Per cert, vaig estrenar el carnet agafant la novel·la "Sin sangre" d'Alessandro Baricco.

    ResponElimina