dilluns, 11 d’abril del 2011

BIBLIOTECA MUNICIPAL MANEL GARCIA I GRAU

El mes passat em vaig decidir a fer un tomb per la localitat de Benicarló i un cop allà vaig fer unes fotografies de la Biblioteca Pública Municipal Manel Garcia i Grau (que duu el nom d'un conegut poeta i novel·lista, veí de la localitat, que el 1990 va rebre el Premi Octubre de Poesia).

A l'entrada de la biblioteca (que ocupa la seva actual ubicació des de mitjans del 2007 a la plaça Vi de Carlón) hi ha una placa amb un fragment del poema "Alba" pertanyent al llibre "Els signes immutables" de l'esmentat autor:

Dues coses em van cridar l'atenció d'aquesta biblioteca: la primera és l'exposició que, sota el títol "El llibre de la teua vida" té previst d'inaugurar en breu, i per a la qual demana la col·laboració dels usuaris. I l'altra és que, com a biblioteca membre de la Xarxa de Lectura Pública Valenciana, els carnets d'usuari que expedeix només tenen una validesa de 2 anys (renovables, això sí).

Aprofitant que eren temps de falles, vaig fer una fotografia falla infantil "La rebel·lió dels contes", obra de Juan Lluch, que va resultar guanyadora a la seva categoria i on els personatges dels llibres infantils han cobrat vida:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada