dijous, 16 de juny del 2011

BIBLIOTEQUES DE MENORCA

Aquesta Setmana Santa la meva destinació va ser Menorca, illa que vaig recórrer dins d’un seat panda blanc on sonava insistentment l’únic disc dels Antònia Font.

Van ser uns dies meravellosos de sol, natura, bona companyia i temps per a la lectura i les partides d’escacs.

També vaig aprofitar per fotografiar biblioteques, encara que moltes d’elles estaven tancades.

La primera és la Biblioteca de la Caixa des Mercadal, localitat on em vaig romandre hostatjada durant una setmana al magnífic pis de la meva amiga Clara:

I aquesta és la Biblioteca Pública de Maó, que comparteix edifici amb l’Arxiu Històric. Es tracta de Can Mercadal, un antic palau setcentista construït l'any 1761 sobre bastiments medievals.

Les vistes des de la part de darrera de la biblioteca són espectaculars.

La següent és la Biblioteca Pública de Ciutadella. La Xarxa de Biblioteques de Menorca està constituïda per set biblioteques municipals i un centre de lectura. Cada biblioteca està especialitzada en una temàtica concreta i la de Ciutadella és el medi ambient i ecologia:

I per últim, aquí teniu el Centre de Lectura de Fornells, ubicat dins del Local Social de del poble. Té un centre d’interès en navegació i nàutica:

1 comentari:

  1. Ah! Jo també vaig estar a la BP Ciutadella i la BP de Maó l'any passat ^^ la veritat és que són molt mones i el personal molt simpàtic (em vaig fer un carnet de biblioteca com a souvenir!!) :-) http://ves.cat/aIPR
    Menorca és un lloc fantàstic, em vaig quedar amb les ganes de tornar-hi algun dia. I si et va fer bon temps, genial!

    ResponElimina