dimecres, 5 d’octubre del 2011

BIBLIOTECA DE SANT AGUSTÍ

Aquí teniu unes fotografies que vaig fer aquest cap de setmana de la Biblioteca de Sant Agustí de la Seu d'Urgell. Es va inaugurar el 1995 al lloc que ocupava l’antiga església del convent de Sant Agustí i és força espectacular perquè barreja elements de la construcció originària amb una estructura de ferro i vidre. La biblioteca està constituïda per 5 plantes i compta amb un un pati exterior on es realitzen tot tipus d'activitats.

El motiu de la meva visita a la Seu va ser assistir a la Gala dels Premis Bloc de Catalunya, on el bloc de les biblioteques de Barcelona, el Bibarnabloc, on hi col·laboro habitualment, va resultar guanyador del Premi al Millor Bloc Corporatiu. Aquí teniu a part de l'equip recollint el guardó a l'escenari de la Sala Sant Domènec.

Una de les persones que més il·lusió em va fer trobar allà, va ser l'Isaac Camps, company de l'Agnès, la meva amiga de la Biblioteca Central de Terrassa, que era finalista a la categoria d'Universitats, recerca i ciència amb el seu Bloc de Camp.

Després de l'acte de lliurament dels premis va tenir lloc un sopar justament a la biblioteca, al pati o espai Lluís Vidal i Arderiu (que duu aquest nom en homenatge a l'arquitecte que va dissenyar l'equipament).

Com a última curiositat us explicaré que a un racó del cotxe que em van deixar per anar fins a la Seu d'Urgell vaig trobar aquest carnet de la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar, que algú s'havia oblidat a l'interior de vehicle.

Aquí teniu un enllaç al seu bloc (el de la biblioteca, no el de la usuària despistada, eh?), on podreu comprovar que la biblioteca és una gran fan de la realitat augmentada i dels codis QR.

5 comentaris:

  1. felicitats!!!!!

    Per si vols més recursos multimedia jejeje

    http://www.youtube.com/watch?v=k4owOtT414M&feature=uploademail

    ResponElimina
  2. Felicitats pel Premi Blocs de Catalunya. Des del @blocdecamp vaig seguir la Gala i me n'alegro per tots els companys del Bibarnabloc, però molt, molt especialment per tu, super crac de la comunicació i de les biblioteques!

    ResponElimina
  3. http://www.youtube.com/watch?v=k4owOtT414M&feature=digest_refresh_thu

    Ara si!!!!!

    ResponElimina
  4. Rosa poderosa, qué orgullosa estoy de tí!
    ¡¡felicidades!!

    ResponElimina