dilluns, 26 de novembre del 2012

BIBLIOTECA PÚBLICA DE LLEIDA


Divendres passat vaig fer la primera de les dues sessions que imparteixo a la Universitat de Lleida sobre codis QR i realitat augmentada dins del curs “Continguts i serveis per a dispositius mòbils en unitats d’informació”.

Vaig aprofitar l’estada a la ciutat per fer un passeig per la Seu Vella, la plaça de Sant Joan i la plaça de la Paeria i també vaig visitar l’antiga Maternitat, convertida ara en la Biblioteca Pública de Lleida, la més important de la ciutat.

La biblioteca, que té prop de 6.000 metres quadrats, ocupa aquest emplaçament des del 1998 i és una de les biblioteques de Catalunya més espectaculars que he vist.

Us deixo amb algunes de les fotografies que vaig fer. El que més em va agradar és que ja han incorporat màquines d’autopréstec!














La setmana que ve he de tornar, així és que aprofitaré per descobrir més biblioteques. Us deixo amb aquesta magnífica vista del riu Segre, que vaig fer camí de la Facultat de Dret i Economia del campus de Cappont, on faig el curs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada