dimarts, 9 d’abril del 2013

BIBLIOTECA JUST MANEL CASERO

Com ja us vaig explicar, fa un parell de setmanes vaig conèixer l'Ester Vinyes de la Biblioteca Just Manel Casero al curs de restauració que fa la meva amiga Olga a Girona.

L’Ester em va prometre que em faria arribar unes fotografies de la seva biblioteca i ha complert la seva paraula (i a més amb molta celeritat). Aquí teniu dues imatges d'aquesta biblioteca del barri del Pont Major de Girona: “Una és de l’exterior de la biblioteca, i l’altra, de la preparació de la sala polivalent abans de fer una de les activitats infantils que hi havia programades per al mes de març: els Abecedaris il·lustrats” explica l’Ester.

La biblioteca es va inaugurar el 2003 i duu el nom de l’escriptor i polític fundador del diari El Punt:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada