dimarts, 29 de maig del 2018

BIBLIOTEQUES I LLIBRERIES DE MADRID

Continuo posant-me al dia de totes les fotografies que he fet amb intenció de publicar al Libraries durant aquest gairebé mig any de silenci, com aquestes de la Bibioteca y Centro de Documentación del Museo Reina Sofía de Madrid realitzades a començaments  del mes d'abril. Com no podia ser d'una manera, la biblioteca s'especialitza en art contemporani.






A Madrid també vaig fotografiar aquesta petita biblioteca de l'alberg on m'hostatjava.


I naturalment la llibreria Con Tarima, un dels llocs que sempre visito quan vaig a Madrid. Està especialitzada en teatre. Allà vaig adquirir un exemplar d'una obra que fa molt de temps que vull incorporar a la meva biblioteca particular: "El enemigo del pueblo" d'Henrik Ibsen.


I aquesta és la Yorick, una altra llibreria madrilenya especialitzada en teatre.


A Madrid, no només vaig comprar llibres de teatre, sinó que també vaig anar d'espectadora a dues obres: "Si no te hubiese conocido" de Sergi Belbel i "Cronología de las bestias" de Lautaro Perotti.


Un cop de tornada a casa, no em vaig voler perdre el 36è Saló Internacional del Còmic de Barcelona.





A més, el meu amic Carlos em va ensenyar aquesta frase que l'escriptor Neil Gaiman dedica als bibliotecaris: "You should be especially nice to a librarian today, or tomorrow. Sometimes this week, anyway. Probably the librarians would like tea. Or chocolates. Or a reliable source of funding".

I també vaig descobrir una nova biblioteca fictícia, la de la pel·lícula "Un amigo para Frank", que es va projectar amb motiu d'un taller sobre noves tecnologies realitzat a la Biblioteca Zona Nord. Se situa en el futur i hi ha treballa ni més ni menys que la Susan Sarandon. Una interessant reflexió sobre les relacions humanes, la cultura i els robots!


Per cert, durant la Diada de Sant Jordi, no em vaig poder estar de visitar l'estand de la Sala Flyhard, que edita a  un preu molt raonable els textos de totes les obres  que s'hi estrenen.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada