divendres, 27 de febrer del 2009

DAVID SASSOON LIBRARY

A l'octubre del 2008 vaig estar un parell de setmanes a Mumbai/Bombai col·laborant en la redacció del guió del curtmetratge “Jyoti” i en tasques de localització d'exteriors i producció. Vaig poder escapar-me uns dies a nedar a les magnífiques platges de Baga i també vaig visitar algunes institucions emblemàtiques de Mumbai, com la David Sassoon Library, que duu el nom d'un famós filantrop.

Justament durant la meva estada allà el diari Hindustan Times va treure un reportatge sobre tres biblioteques infantils mítiques de la ciutat (que no vaig poder visitar per manca de temps, però que us deixo anotades aquí per si mai hi aneu per allà). Són la Raja Ram Mohan Ray Library, la Vohu Mano Library i la JN Petit Children's Library.

2 comentaris:

  1. Me habia olvidado de esta photo. Te acuerdas que estuvimos buscando esta biblioteca con nuestra guia y no habia manera de encontrarla. Pero esta photo es testimonio que por fin la encontremos. Mumbai! Me acuerdo del calor, los trenes, la gente, nuestra proprio piscina de pelicula y sobre todo trabajando un guion que no hubiera sido lo mismo sin tus palabras y tu dialogo. CWM.

    ResponElimina
  2. Ni sin tu habilidad para capturar cucarachas ni tus visitas a la farmacia para conseguir antibióticos para mí. CWM

    ResponElimina