dimecres, 29 d’abril del 2009

BIBLIOTECA SANT PAU- SANTA CREU

Aquesta tarda he fet una substitució a la secció infantil de la Biblioteca Sant Pau-Santa Creu. Realment ha estat una sort perquè la biblioteca tancarà les seves portes al públic aquest dissabte dia 2 de maig per dur a terme tasques de millora i ampliació de les instal·lacions i serveis i no tornarà a obrir fins al proper mes de desembre.

La biblioteca està especialitzada en món àrab, tot i que, entre el seu fons bibliogràfic, també poden trobar-se llibres en bengalí, urdú, xinès, tagàlog, panjabi, italià, portuguès, rus....

El que més m'ha sorprès, però, és que als usuaris infantils a més de retoladors de colors i fulls per pintar també se'ls hi deixen jocs d'escacs perquè puguin fer partides a la biblioteca!

2 comentaris:

  1. Hola Rosa, sóc l'Eva. Quina gràcia que hagis parlat de Sant Pau en el teu blog. Espero que ens tornem a trobar en alguna altra biblio o quan tornem a obrir Sant Pau.
    Molta Sort!

    ResponElimina
  2. Hola Rosa, maca ! Jo també vaig fer una substitució a la Biblio de Sant Pau, dijous passat, al matí a Adults i a la tarda a Infantil. M'agrada molt aquesta biblio!Estic, com tu, impressionada per la sala infantil, no en surts pas il·lès - en el millor sentit de la paraula !!! Vaig marxar amb una provisió de mirades i somriures magnífics ! La tristesa ho envoltava tot perquè era el penúltim dia i el desconcert, sobretot de molts nens per a qui la sala infantil és / era clarament la seva llar a les tardes.A veure si aquests nens troben el camí d'una altra biblio a prop i que obri la Sant Pau ben bonica al desembre !!!
    Una abraçada Rosa, que et trobo a faltar ! Estic contenta a la feina i sé que tu també !
    Fins aviat, Muriel

    ResponElimina