dilluns, 31 d’agost del 2009

CONTES INFANTILS SOBRE BIBLIOTEQUES


Fa uns mesos vaig parlar de l'impressionant llibre infantil “La biblioteca de Bàssora”, basat en les vivències d'Alia Muhammad Baker. Si voleu conèixer més contes per a nens i nenes que tenen les biblioteques com a tema central, tot seguit us en presento una bona llista. Trobareu tots aquests llibres a la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. Està clar que inspirem molt... i que potser som una mica egocèntrics:

- “La bibliotecaria monstruosa” d'Eoin Colfer
- “El lleó de la biblioteca” de Michelle Knudsen
- “La Maisy va a la biblioteca” de Lucy Cousins
- “Ratpenats a la biblioteca” amb text i il·lustracions de Brian Lies
- “Un Amor de Libro. El marcapáginas” de Roberto Piumini
- “La Biblioteca màgica” de Jordi Raül Verdú
- “En Boti Boti descobreix l'enigma” d'Anna Obiols
- “Caillou en la biblioteca” de Johanne Mercier
- “Els fantasmes de la biblioteca o la cadena secreta” d'Emili Teixidor
- “Qui vol ser el meu amic?” de Maria Teresa Dodas
- “Els viatges de la Cisa” d'Anna Obiols

1 comentari:

  1. El dels ratpenats el vaig veure fa un parell o tres de setmanes a l'Abacus i no vaig poder evitar comprarme'l. És super cucu! ^^

    M'apunto la teva llista i poc a poc aniré fent lloc al prestatge ;-) gràcies!

    ResponElimina