dissabte, 29 d’agost del 2009

NARODNA KNJIŽNICA DUBROVNIK

Una nit d'estiu voltant per Dubrovnik em vaig trobar amb la Narodna Knjižnica. Em va fer una molta il·lusió per dos motius: primer perquè es tractava d'una biblioteca i segon perquè les bibliotecàries d'aquesta institució apareixien a la llista d'agraïments de la guia de viatges que em vaig agafar en préstec d'una biblioteca de Barcelona per tal d'orientar-me a la bellíssima ciutat croata.

Aquesta és la informació bibliogràfica de l'esmentada guia i l'enllaç a la pàgina del catàleg de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona:


SIGNATURA 91(026)(497.1) Fol
Autor Follet, Jean-Philippe
Títol Dubrovnik; [guía definida por: Jean-Philippe Follet]
Publicació Madrid: Salvat, cop. 2009
Desc.física 141 p. : il. col. 19 cm + 1 plàn. pleg.
Col·lecció Un Gran fin de semana en...
ISBN 978-84-216-8257-9
Matèria Croàcia – Guies

2 comentaris:

  1. Hola caçadora de Biblioteques, estic enganxada als teus descobriments d'arreu del món. No se t'escapa ni una, eh?

    Tot un plaer seguir-te en els teu viatge.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pels comentaris, guapa! I també moltes gràcies per ensenyar-me a programar les entrades!
    Rosa

    ResponElimina