dissabte, 14 de novembre del 2009

BIBLIOTECA DEL MIL·LENARI

Diumenge passat vaig decidir fer una excursió a peu des de Vallvidrera a Sant Cugat. El recorregut està molt ben senyalitzat, té poc desnivell i en tres hores i poc ja està fet. O sigui que és una passejada que us recomano força.

Un cop a Sant Cugat, no em vaig poder estar de buscar l'adreça de la Biblioteca del Mil·lenari. La vaig poder trobar gràcies a un punt d'accés interactiu que hi ha a l'exterior de l'Oficina de Turisme.

Aquest punt d'informació té l'aspecte d'un caixer automàtic i està obert les 24 hores:


I aquí em teniu davant la Biblioteca del Mil·lenari de Sant Cugat, que va obrir les serves portes el 10 de maig de 1993 i que organitza tota mena d'activitats culturals, com ara xerrades, conferències, exposicions, hores del conte, club de lectura, tallers d'escriptura creativa...

A més, amb aquesta biblioteca comparteixo una afició comuna: escriure un bloc. Aquí podeu fer un cop d'ull al seu Bibliomil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada