dilluns, 2 de febrer del 2009

BIBLIOTEQUES DE LLEIDA

El meu company està boig per les motos, així és que l'hivern passat aprofitant que tenia uns dies de festa va fer una ruta per terres de Lleida en companyia d'una Honda CB 500 de color verd. Va recórrer La Noguera, el Pallars Jussà, el Pla de l'Urgell...

A la tornada em va explicar que en honor meu havia visitat un parell de biblioteques i que m'havia portat un punt de llibre de cadascuna d'elles: la Biblioteca Pública de Tremp i la Biblioteca Joan Maluquer i Viladot d'Artesa de Segre. És un encant, oi?

2 comentaris:

  1. I tant que és un encant!

    I el teu bloc biblioviatger una delícia.

    Et seguiré malgrat llegir blanc sobre negre em fatigui la vista (una ja té una edat...)

    Espero amb impaciència una entrada sobre la biblio del Trinity College i una altra sobre la Leabharlann Náisiúnta na hÉireann!!!

    una abraçada,

    Agnès

    ResponElimina
  2. Merci, Agnès. Jo crec que tu hauries de crear un bloc sobre els viatges del Corto Maltés!

    ResponElimina