diumenge, 1 de febrer del 2009

KIRJASTO 10

El mes d'octubre de l'any passat vaig anar a Mumbai/Bombai a rodar un curtmetratge (prometo donar-vos més detalls sobre aquest tema en una altra entrada del bloc). El vol feia escala a Hèlsinki i en comptes de quedar-me 6 hores esperant a l'aeroport l'avió que m'havia de dur a l'Índia, vaig decidir fer una visita ràpida a la ciutat.

Vaig entrar al mercat i a la catedral, vaig fer fotos de la façana de la Kansalliskirjasto (o sigui la Biblioteca Nacional de Finlàndia) i encara vaig tenir temps de tafanejar entre les prestatgeries de la Kirjasto 10 (aquesta que veieu aquí). És una biblioteca del centre de la ciutat i posseeix la col·lecció més gran de materials musicals de Hèlsinki. El personal és amabilíssim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada