dissabte, 7 de febrer del 2009

BRITISH LIBRARY

L'estiu passat vaig fer una visita a Londres (la tercera en 6 anys) i aquest cop sí que vaig decidir entrar a l'edifici que alberga la British Library. El fulletó de benvinguda informa que els documents d'aquesta biblioteca ocupen 625 quilòmetres de prestatgeries i que l'espai de lectura té capacitat per a 1.200 lectors. Hi treballen 2.000 persones. Això sí que és un equip!

També vaig aprofitar per fer un cop d'ull a Foyles, la mítica llibreria de Charing Cross Road, i en una petita botiga del mateix carrer vaig trobar una edició de l'any 1918 de l'obra de teatre “The Post Office” de Rabindranath Tagore. Es tracta d'una reedició de la primera traducció a l'anglès des de l'original en bengalí.


1 comentari:

  1. 2.000 persones!!! Mare meva!!! T'imagines com deuen ser les graelles de personal???

    ResponElimina